FAQ

Registratie

Als u een winkel heeft en u bent nog geen klant bij ons, kan u een aanvraag doen via het contactformulier of ons opbellen op kantoor.
Onze bestaande klanten bezorgen wij een persoonlijke log-in en paswoord. 

Neem contact op met het kantoor hier helpen we u graag verder met wijzigingen.  

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Via de knop "wachtwoord vergeten" kan u een nieuw wachtwoord aanvragen, deze zal u ontvangen in via de mail dat gekoppeld is aan je Hike-A-Way account. Bekijk zeker ook je spam folder. 

Bestelling
Welke producten kan ik online bestellen?

Woolpower, Light My Fire, Häago, Sunski, Firepot, Silva, Grangers, Chimpanzee en Fabsil.
Voor onze andere merken kan  je contact opnemen met het aanspreekpunt dat je kan terugvinden op de merkenpagina . 

Ja, u kan steeds u online winkelmandje raadplegen.

Neen, neem hiervoor contact op met onze firma

Verzending en retour

Mits voorraad, bestelling wordt binnen de 24u verwerkt.

Onze zendingen worden verzorgd door GLS.

Voor orders onder de €150 (exl btw) rekenen we een kost aan van:

€8.50 binnen België.
€9.50 buiten België

 Zendingen boven €150 worden gratis verzonden, backorders worden portvrij verzonden. 

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

2-3 werkdagen, indien product op voorraad.

Betalingen

Factuur wordt verzonden na levering via mail. 
indien anders gewenst neem contact via B2B@hikeaway.be

Betalingstermijn 30 dagen zoals vermeld op u factuur.

Hoe  kan ik mijn bestellingen betalen?

Betaling gebeurt na facturatie. 

Contact

U kan contact opnemen via deze link

Wanneer kan ik Hike-A-Way contacteren?

Tijdens kantooruren. (ma - vrij 8u30 - 17u)